Всередині хвилі
«Коли потрапляєш в тунель – це магічний момент, зняти такий кадр – це ще більша насолода», - розповідає він. В реальному часі подібний момент триває від 1 до 5 секунд, але саме такі кадри і є основою його фільмів, робота над якими може тривати 2-3 роки.
«Я намагаюсь знімати все з такого кута, щоб глядач міг відчути, ніби дивится на хвилю очима серфера. Це найбільш природно і переконливо. В такий кадр глядач може зануритись.»
В середині величезної хвилі фотограф повинен думати про композицію, про те як поводить себе хвиля, в якому саме місці зробити bottom turn, де потрібно затриматись щоб опинитись ще глибше в тунелі…
Але в Брайяна все це виходить інстинктивно. «Переконавшись, що камера знімає, я просто катаюсь по хвилі. Так, ніби камери немає…»
Стаття з Surfer Magazine
< Попередня |
---|